Altair sem épp arany szÃvérÅ‘l és mimóza lelkérÅ‘l volt ismert, de az Assassin's Creed 2 hÅ‘se, Ezio jóval brutálisabb bánásmódban részesÃti az Å‘t akadályozni igyekvÅ‘ Å‘röket.
A fejlesztÅ‘k ezúttal külön figyelmet fordÃtottak arra, hogy a fegyverek suhintását követÅ‘ találatnak legyen súlya, vagyis érezzük az erejét. Az ellenfelek tehát reagálnak egy-egy találatra, megtántorodnak, egyensúlyukat vesztik, összegörnyednek, felbuknak, stb. Ezi nem csak saját rejtett eszköztárát használhatja életek kioltására, képes ugyanis lefegyverezni ellenfeleit, hogy aztán az ily módon megszerzett gyilkoló szerszámot ellenük fordÃtsa.
Ami az Assassin's Creed 2 Å‘reit illeti, összesen három archetÃpusra kell felkészülnünk. Az elsÅ‘ a talpig páncélba bújt izomkolosszus, nem túl okos, nem túl gyors, de ha beindul, imádkozz, hogy el ne találjon. A második tÃpusra jól fejlett paranoia jellemzÅ‘, minden árnyékban, minden szénaboglyában rejtÅ‘zködÅ‘ orgyilkosokat lát. Harcban pikát forgat, ami meglehetÅ‘sen hatásos fegyver, és elég furcsán tud pislogni az, kinek testét átjárja.
A harmadik tÃpusba fürge, mozgékony fickók tartoznak, akik Eziohoz hasonló könnyedséggel szökellnek a háztetÅ‘k között.