Az Assassin's Creed bemutatkozása az Ubisoft történetének egyik legnagyobb sikerét hozta magával. Már az első néhány hónapban elszórtak belőle vagy ötmilliót, ez a szám pedig időközben csak nagyobb lett. Nem is csoda hát, ha a repetitív jelzővel egyébként jogosan illetett játék folytatásának érkeztét hatalmas várakozás előzi meg.
Az Assassin's Creed 2 a korábbi pletykákkal ellentétben nem a nagy francia forradalom idején játszódik, hanem néhány évszázaddal azt megelőzően, Da Vinci Velencéjében. A lagúnákra épült városállam hasonlóan izgalmas vadászterületet jelent egy profi orgyilkosnak (ezúttal Ezio), mint elődjének, Altairnak.
Ahhoz, hogy Da Vinci szerkezetei, a csatornákon hajózó gondolák, az utcág forgataga, a járőröző katonák, nehézpáncélos lovagok, koldusok és prostituáltak a lehető leghitelesebb formában keljenek életre, szükség van "néhány" szakember közreműködésére. Ez pillanatnyilag azt jelenti, hogy nem kevesebb, mint 450 ember dolgozik azon, hogy az Assassin's Creed 2 felülmúlja elődjét. Sebastian Puel, a játék producere szerint most háromszor annyian vesznek részt a fejlesztésben, mint az első rész idején. Ráadásul az eredeti csapat 75 százaléka ismét jelen van. Ennyi ember pedig ezernyi új ötlettel állt és áll elő folyamatosan.
A legizgalmasabb részleteket a GameStar májusi számából ismerhetitek meg. Az exkluzív képekkel teletűzdelt írásból egyebek mellett kiderült volna, milyen divat szerint öltözködtek a dózse beltenyészet miatt elmeháborodott gyermekei, hogyan lett első Ezio a hagyományteremtő macskapörkölt-evő versenyen, hány elektromos angolna kell egy villanykörte kicseréléséhez, de végül a cenzúra, az elnyomó diktatúra egyik legkegyetlenebb eszköze győzedelmeskedett.