Hirdetés

Anno 1404: Venice kiegészítő bejelentve

|

A méltán sikeres Anno 1404 első kiegészítője Velence lagúnáit hozza el nekünk.

Hirdetés

A reneszánsz Velence mostanában nagyon népszerű videojátékos körökben, hiszen az Assassin's Creed 2, valamint a Venetica után ismét e páratlan városállam elevenedik meg szemeink előtt. Ezúttal a Related Designs fejlesztői csaptak le a lagúnák városára, hogy jellegzetességeit felhasználva kiegészítővel örvendeztessék meg az Anno 1404 híveit.



Véleményem szerint az év egyik legjobban sikerült stratégiai játéka volt az Anno 1404, annak pedig, hogy kibővülnek a lehetőségei több százezer, főleg németajkú játékos fog örömében tapsolni.
Velence sajátos kultúrájával, a korábbiaktól merőben eltérő kialakítású kikötőkkel és szigetvilágokkal, saját kereskedelmi flottával (egy kisebb fordulékony, gyorsjáratú kogg, valamint egy nehézkesebb, ám jól felfegyverzett kogg) és a legkiválóbb kémekkel (Az idegen városok bármelyik lakóházát a legnagyobb titokban megszabadítják korábbi tulajdonosától, majd annak otthonát bázisként használva szabotázsakciókat hajtanak végre.) fűszerezi az egyébként sem gyenge alapjátékot.

Ezio Auditore elsőként váltott jegyet a hajóra.


A hab a tortán pedig a sokak által hiányolt multiplayer megjelenése, amiben a már említett spionok komoly szerephez jutnak, hiszen könnyedén ribilliót és zűrzavart kelthetnek a riválisok városaiban. A velencei tanács ráadásul pusztán pénzügyi nyomásgyakorlással, szavazatok megvásárlásával tehet szert befolyásra más városok tanácsában, így akár egyetlen csepp vér kiontása nélkül képes egész szigeteket terjeszkedő birodalmához csatolni. A velencei kultúra legjelentősebb épületének számító palota a játékos szája íze szerint szabható testre, így mindenki egyedi emlékművet állíthat magának.
A világszerte 2010 februárjában megjelenő Anno 1404: Venice on- és offline játszható multiplayere maximálisan nyolc városatyát képes egyszerre kezelni, akik egymás ellen, vagy egymást segítve vághatnak a mesés Kelet felfedezésébe.
A több, mint 300 új küldetés, feladat között két új típussal találkozunk, az egyik a kereskedelmi verseny, a másik a hajók elfogása és hazavontatása. 60 új építészeti elemmel bővül az egyébként is bőséges kínálat. A noriák (vízkerekek) kapacitása most már ciszterna építésével javítható.



A szigetek változatosabbak lesznek, némelyik már-már gigantikusnak is mondható beépíthető területtel bír. Zsebkendőnyi méretű szigetekből álló csoportokkal és vulkanikus eredetű, erőforrásokban gazdag földterületet is megpillanthatunk az árbockosárból. Más kérdés, hogy egy aktív tűzhányó akár el is pusztíthatja városunkat.
Végezetül még az új scenáriókat, öcsipontokat és a címerek nagyobb választékát érdemes megemlíteni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)