Az Among the Sleep egy egészen egyedi horrorjáték, amiben egy kisbaba szemszögéből élhetünk át válogatott borzalmakat. A fejlesztő Krillbite nem csak a kamerát vitte lejjebb, a főszereplő viselkedését is életkorának megfelelőre alakította, így néha megbotlik, elesik, szédeleg.
A játék Kickstarter kampányának egyik stretch goalja volt, hogy VR-támogatást kapjon. A pénz összegyűlt, a Krillbite viszont hiába próbálta betartani az ígéretét, egyszerűen nem tudta megoldani, hogy az Among the Sleep elvezhető legyen virtuális valóság szemüveggel. Ennek egyik oka, hogy amikor a kamera a baba szemszögéből külső szemszögre vált, olyan, mintha a játék megfogná a fejünket, és pár másodpercig egy irányba tartaná, hogy márpedig mi akkor is arrafelé nézzünk, ha akarunk, ha nem. Ettől tehetetlennek érezzük magunkat, és a VR nyújtotta szabadságérzet elszáll.
A fent említett botladozás szintén nem megoldható, mivel ilyenkor az történik, hogy bár úgy kéne éreznünk, mintha mi is elmozdulnánk, a testünk nem mozdul, és csak kényelmetlenséget érzünk. A konklúzió annyi, hogy amit a Krillbite az Among the Sleeppel át akart adni, az VR-ral egyszerűen nem összeegyeztethető. Azért egy kisebb demót megpróbálnak összehozni, de ez minden, amit megtehetnek.