Négy fejlesztő dolgozik azon jelenleg, hogy megalkossa a hétköznapi életben adblockert. Lehet, hogy furán hangzik az ötlet, de képzeljétek csak el, milyen lenne, ha nem látnátok többé reklámokat.
Ezt akarják elérni a srácok a Brand Killer című eszközzel, ami gyakorlatilag egy hatalmas szemüveg, mely kiszűri a márkajelzéseket. A prototípus ugyan működik, de azért látszik, hogy a fejlesztés még nagyon korai stádiumban van. Mindenesetre a koncepció érdekes. „A technológia megmutatja azt a jövőt, ahol a fogyasztó az eszköz használatával dönthet úgy, hogy kiszűri a nagy cégek befolyásolási kísérleteit.” Kár, hogy a Google Glasst épp most kaszálták.
Mintha csak egy cyberpunk filmből származna az ötlet, de nem lehetetlen. Csak szükségtelen. Könnyen el tudjuk képzelni, hogy az alkalmazást még az Oculus Rift is felhasználhatná. Ti mit szóltok hozzá?