Hirdetés

Aliens RPG - Ilyen lett volna

|

Csak idő kérdése volt, hogy kiszivárogjanak a törölt Aliens szerepjáték részletei.

Hirdetés

Ha egy játék arra az Obsidian fejlesztette Aliens RPG sorsára jut, azaz törlik, általában felpattan a titkot őrző hét lakat zárja, s elkezdenek kiszivárogni az érdekesnél érdekesebb részletek.



Alig néhány napja jelentette be az Obisidian Entertainment, hogy felhagytak a Giger teremtette szörnyek köré épülő világ szerepjátékos adaptációjának munkálataival, miután a Sega meg kívánja vizsgálni hogyan, mikor és milyen irányba kíván mozdulni a kezében lévő franchise-zal. Ahogy a Duke Nukem Forever "törlése" után is történt, felbukkantak a világhálón a játék koncepciórajzai, amelyek segítségével képet alkothatunk arról, milyen is lett volna az egyes források szerint Aliens: Crucible címre hallgató szerepjáték. Anthony Davis dizájner szavai szerint megmaradt volna az idegenek azon képessége, hogy a gazdatest genomjának megfelelő jellemvonásokkal bírnak. A királynő, az emberekből kikelt harcosok, a négylábúaktól származó villámgyors futók mellet, savat köpő, kaméleon-szerű álcázó képességgel megáldott, és hatalmas kolosszusok tervei készültek. Ráadásul a regények által biztosított háttéranyag nyomán fekete és vörös variácókról szólt az elképzelés.

További képek a galériában!



A tervek szerint küldetések megoldásáért, és nem a különféle emberi, kiborg, és nem földi eredetű teremtmények legyilkolása után járt volna tapasztalati pont. Három-négy fős, vegyes összeállítású (tengerészgyalogos, ügynök, mérnök, stb.) csapatokban zajlott volna a felderítés. A harc inkább a taktikus (veszély felderítése, csapdák elkerülése) irányvonalat erősítette, mint az agyatlan hentelést. Lepakolható gépágyúk, aknák, ajtóbombák és egyéb meglepetések álltak rendelkezésünkre, amelyekkel az idegenek. Kutatás, fejlesztés, tárgy- és fegyverkészítés, bázisvédés, és hasonló finomságok képezték volna a játékmenet szerves részét.
Anthony Davis azt is hozzátette még az elhangzottakhoz, hogy a törölt projekt ellenére öröm együttműködni a Segával (az Obsidian-féle Alpha Protocol kiadását is ez a cég intézi), s miután az elmúlt évben 260 milliós veszteséget kellett lenyelnie a kiadónak, ezért megértik annak döntését. A játékra egyébként még legalább 20 havi munka várt volna, mielőtt egyáltalán megjelenés közelébe kerülhetett volna. Sajnálják, hogy elvesztették a projektet, de nem tartják elképzelhetetlennek, hogy valamikor a jövőben ismét előkerül a gondolat. Elvégre ki hitte volna, hogy oly sok év után ismét a Fallout játékon (Fallout: New Vegas) dolgoznatnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)