"A modern céllövöldék mind a terroristákról szólnak, és miután játszottam az összes Call of Duty résszel, néha olyan érzésem van, hogy ha kinyitom a hűtő ajtaját, akkor egy terrorista fog kiugrani onnan is, és lelő. Unalmas!" - mondja Michal Szustak. "Mi nem akarunk mainstream játékot készíteni, helyette előállunk egy olyannal, mely mindenkinek jó lesz, aki belefáradt az antiterrorista lövöldözésekbe."
A Hard Reset szándékosan számos olyan játékelemet tartalmaz, mely a rutinosabb (értsd: idősebb) játékosok számára ismerős lehet, mint például az újratöltődő bónuszok hiánya. Szustak hisz benne, hogy a világon nagyon sok olyan játékos van, akinek hiányoznak a régi jó shooter-ek, és úgy gondolja, hogy napjainkban már túl sok egyforma lövöldözős játék van, amit előbb-utóbb egyre többen unni fognak, és elkezdenek valami újra vágyni.
A tegnapi Hard Reset hírünknél volt, aki kifogásolta a multi hiányát, és emiatt esélytelennek nevezte a játékot. A Flying Wild Hog feje neki is válaszol "Megpróbáltuk a multiplayer módot is megcsinálni, és kettéosztottuk a csapatot, de azt láttuk, hogy ez nagyban befolyásolja az egyjátékos módot, ezért letettünk róla. Így a single maradt a középpontban, és biztosak vagyunk benne, hogy olyan old-school-single-player játékot állítunk elő, mely mindenki megelégedésére szolgál. A mi stúdiónk függetlenül dolgozik mindenkitől, így nem költünk iszonyatos pénzeket PR-ra és marketingre, arra ösztönözve a játékosokat, hogy minél több pénzt adjanak ki a termékünkre. A játékok nagyon drágák, mert mindenki le akarja rajtuk fölözni a saját hasznát. Nálunk nincs producer, vagy nyomást kifejtő nagynevű kiadó, csak programozók, animátorok, színészek, és a csapat tagjai. A Steam nagyon jó nekünk a terjesztésre, így nem kerülnek közénk és a végfelhasználók közé pénzéhes lépcsőfokok."
Köszönjük, Michal!