Hirdetés

A könnyű öcsik miatt 40,000-rel több példány fogy egy játékból

|

A Gearbox főnöke szerint ha könnyebb achievementeket csinálnak, akkor 40,000 példánnyal többet lehet eladni.

Hirdetés

"Egyes emberek, az úgynevezett Achievement-vadászok játékvásárlásnál többnyire azt nézik, hogy hány Achievementet tudnak elérni percenként. Évente 10-20 játékot vesznek, vagy legalább ennyivel játszanak." mondta Pitchford. "Sokat játszanak, ezért érdemes rájuk építeni."

"Csak kicsivel kevesebb időt kell arra fordítani, hogy a fejlesztők könnyű öcsiket csináljanak, hiszen így is úgy is raknak elérhető célokat a játékokba, s ha ezeket könnyebb megszerezni, az eladás akár 10-40ezer eladott darabbal nőhet. Ha egy AAA játékról beszélünk, ami amúgy is 1-2,5 millió példányban kel el. Sajnos a legtöbb játékfejlesztő nem gondolja ezt végig." Igazat kell adnunk Randy-nek, jó ha vannak könnyebb öcsik, de nem hinném, hogy nagyon sokan döntenének ez alapján.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)