Hirdetés

A DirectX 12 az Xbox One teljesítményét is megdobja

|

Érkezik a DirectX 12 és ez nem csak a PC-s és az Xbox One-os közösség számára lesz jó, hanem az egész iparnak.

Hirdetés

A DirectX 12 bejelentése óta eltelt időben az API kapott hideget és meleget egyaránt, és sokan szkeptikusak azzal kapcsolatban, hogy az érkezése megdobhatja majd az Xbox One teljesítményét.

A To Leave című játék fejlesztője, az ecuadori Freaky Creations osztotta meg a véleményét a közösséggel a DirectX 12-ről. A fejlesztők PlayStation 4-re, PC-re és PlayStation Vitára adják majd ki a játékukat és szerintük az új API-ban van potenciál.

"Úgy gondoljuk, hogy mindkettő platformnak nagyon jót fog tenni [PC, Xbox One]. A DX12-nek van egy pár érdekes megoldása, ami mindenképpen megtolja majd az Xbox One teljesítményét, ami azért is jó, mert így a Sonynak dolgoznia kell a PS4-en, és ez a verseny nagyon jó az egész iparnak" - mondta a To Leave producere, Jorge Blacio.

"A PC-s oldalon egy csomó őrült dolgot látunk majd" - folytatta Blacio. Szerinte a PC-s közösség mindig is szerette, ha valami szép, úgyhogy a DX12 ezen a platformon is hozza majd a kötelezőt. 

A DirectX 12-t 2015 karácsonyi szezonjára ígérik és főleg a PC-t és az Xbox One-t célozzák meg vele. Hogy mit jelent ez majd a next-gen számára, az a következő hónapokban derül majd ki. Ti mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)