A különböző VR eszközök egyre többet mutatnak meg magukból, és ha valóban sikerül elérhető áron valami teljesen egyedi élményt kínálniuk, valószínűleg olyan nagy lesz irántuk a kereslet, amit a fejlesztőknek is komolyan kell venniük.
Palmer Luckey, az Oculus VR alapítója a múlt héten adott egy interjút, amelyben a játékokról, az eszközök teljesítményéről és a technikai háttérről kérdezték. Luckey többek között az is elmondta, a VR szemüvegekhez jóval magasabb képfrissítésre van szükség.
"Véleményem szerint konzolos vagy tradicionális PC-s játékok esetében sem okos dolog a 30 FPS. Ez nem egy jó művészi döntés, hanem egy fejlesztési kudarc. 60fps már bőven elég, 90 és 120 Hz-nél jelentős a javulás, de még efölött is érezhető valamilyen szinten. A VR-nak sokkal magasabb képfrissítésre lesz szüksége mint a mai konzoloknak." - mondta Luckey
Ti mit gondoltok, valóban ennyire igazodniuk kell majd a fejlesztőknek?